Tämmöinen Verdantin pale ale tuli ostettua. Alkuvuodesta tuli maistettua vuoden 2026 Putty, joka on ainakin jonkintasoinen hype-olut. Tuo oli kuitenkin itselleni pienoinen pettymys. Saisikohan tällä vähän paremman tutustumisen panimoon?
Kaatuu lasiin mukavan sameana. Tuoksussa hieman pesuaineista humalaa. Maku on varsin mainio. Hyvää perus pale alea.